جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • محتوا هدیه
    • پادکست
    • مقالات
      • توسعه مهارت‌ ها
      • ذهن
      • رشد فردی
      • روانشناسی
      • سبک زندگی
    • خلاصه کتاب
    • فیلم آموزشی رایگان
    • تماشاخانه
  • معرفی کتاب
  • محصولات
  • پیشنهادات و انتقادات
  • نظرات دانشجویان
  • رزومه عبدالولی بنددار
  • درباره ما
  • تیم تحقیقاتی آقای ذهن برتر
  • ضمانت نامه
  • موسیقی
  • 09022309091
  • info@abdoolvalibanddar.ir
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
صفحه نخست عبدالولی بنددار، آقای ذهن برتر
  • صفحه اصلی
  • محتوا هدیه
    • پادکست
    • مقالات
      • توسعه مهارت‌ ها
      • ذهن
      • رشد فردی
      • روانشناسی
      • سبک زندگی
    • خلاصه کتاب
    • فیلم آموزشی رایگان
    • تماشاخانه
  • معرفی کتاب
  • محصولات
  • پیشنهادات و انتقادات
  • نظرات دانشجویان
  • رزومه عبدالولی بنددار
  • درباره ما
  • تیم تحقیقاتی آقای ذهن برتر
  • ضمانت نامه
  • موسیقی
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

صفحه نخست عبدالولی بنددار، آقای ذهن برتربلاگدسته‌بندی نشدهبرندسازی شخصی چیست؟

برندسازی شخصی چیست؟

28 بهمن 1402
ارسال شده توسط amir
دسته‌بندی نشده
50 بازدید

مراحل برندسازی شخصی چیست؟

۱.افکار مزاحم را دور بریزید.

اولین قدم برای برندسازی شخصی قبل از هر اقدامی باید

فکرتان را از تمام حاشیه‌ها خالی کنید و افکار مزاحم را دور بیندازید.

، چشمانتان را ببندید و آنچه از برند سازی شخصی به‌عنوان آینده

درخشان خود می‌بینید تصور کنید. چه تصویر ذهنی از آینده خود دارید؟ این برند، چه موفقیت‌هایی را باید برای شما به ارمغان بیاورد؟

۲.مهارت‌هایتان چیست؟

برای برند سازی شخصی کسب وکار و تخصص شما باید خاص باشد

و شخص دیگری نتواند ان را انجام ذهد برای این کار ابتدا مهارت هایتان را حرفه ای کنید

۳.به ارزش‌های خود فکر کرده‌اید؟

چیز هایی که برایتان اهمیت دارد مانند خانواده، کار و پول و…ان ها را الویت بندی کنید و طبق الویت تان قدم برداربد.اشتیاق شما نسبت به شغل تان مانند نفس کشیدن باید باشد

 

۴.شخصیت شما چگونه است؟

پس از طی این مراحل، شخصیتتان را از دید خود و از دید دیگران بسنجید. مطمئناً می‌دانید دیدگاهی که دیگران نسبت به شما دارد با دیدگاهی که شما نسبت به خودتان دارید، کاملاً باهم متفاوت است. اگر دیدگاه دیگران را نسبت به خود بدانید، موفق‌ خواهید شد.منظور این است شما را با چه ویژگی هایی می شناسند

۵.ارزش‌ها، مهارت‌ها و شخصیت خود را کنار هم بگذارید.

آهمانطور که بالا توضیح دادم طبق الویت هایتان برندسازی انجام دهید مثلا اگر دریانوردی انتخاب شماست باید تحمل 6ماه دوری از خانواده را داشته باشید وگرنه نمی توانید موفق باشید.اگر الویت تان در هر صورت خانواده است.پس طبق باید مهارت و کارتان طبق همین گزینه بچینید

۶.ارتباط سازی با دیگران را فراموش نکنید.

شما باید ارتباط خود را با دوستان و آشنایانتان قوی‌تر کنید .جدا از موضوع برند سازی الان زمان ارتباطات است اگر در این زمینه مهارت کافی دشته باشید می توانید مهارت های بزرگی کسب کنید

 

 ۷.شبکه‌های اجتماعی و سایت عوامل موفقیت شما هستند.

ساخت وب‌سایت از قدرتمندترین عوامل موفقیت در برندسازی شخصی شماست. در حقیقت شاه‌کلید برند سازی شخصی محسوب می‌شود. در وب‌سایت شخصی، شما قادر هستید رزومه خودتان و خدماتی که ارائه می‌دهید به افراد زیادی بشناسانید. حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در مرتبه دوم بعد از ساخت وب‌سایت مهم باشد. چراکه شما به‌وسیله شبکه‌های اجتماعی می‌توانید افراد مختلفی را به سایت دعوت کنید و یا آن‌ها را به نحوی با لینک‌های مرتبط به سایت، وادار به حضور در سایت کنید. جهت انجام این کار، می‌توانید موضوعات و مطالب جذابی انتخاب نموده و لینک‌های مختصر خود را در پایان مطالب شبکه‌های اجتماعی‌تان بگذارید. در این صورت اعضای کانال‌های شما به سایت مراجعه می‌کنند و ترافیک سایت شما بالا می‌رود و می‌توانید به صفحات اول مرورگرهای مختلف راه پیدا کنید.

۸.طراحی امضای ایمیل

جهت برندسازی شخصی باید امضاء در انتهای ایمیلتان داشته باشید. امضاء ایمیل یعنی اینکه از نام و نام خانوادگی‌تان، عنوان ایمیل و عکس، تلفن‌های تماس، آدرس وب‌سایت و آدرس شبکه‌های اجتماعی‌تان، پایان متن ایمیل‌هایتان استفاده کنید. این یکی از اساسی‌ترین کارهایی است که موفقیت شما در برند سازی  شخصی را تضمین می‌کند.

چک‌لیست برندسازی شخصی

 


برندسازی شخصی برای افراد، با هدف رسیدن به موفقیت بیشتر انجام می‌شود؛ این موفقیت بیشتر، برای بعضی کسب درآمد بیشتر، برای برخی کسب شهرت و برای برخی دیگر کسب احترام است. موفقیت در برندسازی شخصی به این معناست که باید همان کسی بشوید که شایستگی‌اش رادارید. لازم است هر فرد ایده خودش را داشته باشد یا دقیق‌تر بگوییم هر فرد برای خودش یک پیشنهاد استثنایی فروش پیدا کند مثل همان چیزی که در برند سازی برای محصول وجود دارد این پیشنهاد می‌تواند یک دیدگاه و یا یک سبک خاص شخصی باشد. به هر حال باید عاملی را در وجودمان پیدا کنیم که ما را در بازار، متمایز و جذاب می‌سازد.

در برندسازی شخصی تمام فعالیت‌ها بر این اساس انجام می‌شود که شما رهبر بازار خود شوید. روش‌های مختلفی برای ایجاد استراتژی رهبری وجود دارد که براساس توانایی‌های شما و نقاط تمایزی که به نسبت رقبا دارید این استراتژی تعریف و پیاده‌سازی می‌شود. شما قرار نیست یکی مثل همه باشید به همین خاطر به سمت برند سازی شخصی حرکت کرده‌اید با بررسی‌ها و تجربیاتی که تیم مشاوره آژانس تبلیغات ۱۲۸ در اجرای پروژه‌های برند سازی شخصی دارد رهبر بخشی از بازار را به شما پیشنهاد می‌کند که نتایج بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

یک برند فردی،توقع و انتظاری مثبت است؛عهد و پیمانی نسبت به بازار هدفتان که جایگاهی برتر در ذهن مشتریان شما دارد.یک برند فردی بخشی از دارایی شماست،بخشی از ذهنیت مخاطب است که هیچ کس دیگری نمی‌تواند با آن رقابت کند.
اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!
آمار سایت
  • 0
  • 70
  • 32
  • 71
  • 28
  • 46,156
  • 19,407
برگه‌ها
  • بازی های ذهنی با حرکات دست
  • بلاگ
  • پادکست ها
  • پرداخت
  • پیشنهادات و انتقادات
  • تست کسب و کار
  • تماشاخانه
  • تیم تحقیقاتی آقای ذهن برتر
  • ثبت اطلاعات مشتریان
  • حساب کاربری من
  • خلاصه کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز
  • رزومه عبدالولی بنددار
  • سبد خرید
  • صفحه اصلی اول Copy
  • صفحه اصلی اول Copy Copy
  • صفحه اصلی اول Copy Copy Copy
  • صفحه اصلی چهارم Copy
  • صفحه اصلی دوم
  • صفحه اصلی دوم Copy
  • صفحه اصلی سوم Copy
  • ضمانت نامه
  • علاقه مندی
  • عیدی 1404
  • فرم
  • فرم ورود به پادکست
  • فرم ورود به مراقبه
  • فروشگاه
  • فیلم های انگیزشی راز
  • مراقبه، مناجات و دعا
  • موسیقی
  • نظر خانم سعیده کاظمی

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

مسئولیت پذیری چه ویژگی هایی دارد ؟
نفس انسان چیست؟
یوگا چیست؟چه فوایدی دارد؟
مهارت تفکر خلاق

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • پادکست
  • تماشاخانه
  • توسعه مهارت‌ ها
  • دسته‌بندی نشده
  • ذهن
  • رشد فردی
  • روانشناسی
  • سبک زندگی
  • کسب و کار
  • مقالات
  • نظرات دانشجویان
نوشته‌های تازه
  • کاهش هزینه های نیروی انسانی
  • تحلیل مشتریان بازار هدف
  • بهترین سایت های ساخت لوگو حرفه‌ای
  • صفر تا صد برندسازی
  • اینسایت اینستاگرام؛ کلید رشد و تحلیل حرفه‌ای پیج
برچسب محصولات
تماس با ما
1454
cropped-logo-imaro-confederation
logo
University-of-Semnan-Logo
لوگو-پی-ان-جی-بانک-سپه
لوگو-دانشگاه-تهران

استاد عبدالولی بنددار

مستر و مشاور کسب و کارکار آفرین در عرصه دیجیتال و بنیانگذار گروه آموزشی و تحقیقاتی آقای ذهن برتر 


راه های ارتباطی

mail:info@abdoolvalibanddar.ir

tell:09022309091|02333336160

09302309091|02333336157

09388195560|02333336057

آدرس:سمنان،میدان سعدی ، خیابان سعدی،بین کوچه 7 و 9 ،ساختمان کیان ، طبقه2 ، واحد4،موسسه آموزشی و تحقیقاتی عبدالولی بنددار

دسترسی سریع

صفحه اصلی

حساب کاربری

قوانین و مقررات

ارتباط با ما 

سایر خدمات

مشاوره

تست کسب و کار

چک لیست

محصولات

موسیقی

آقای ذهن برتر

بیوگرافی

تیم تحقیقاتی

اخبار

همکاری با تیم ما

همکاری در فروش 

نظرات دانشجویان 

دریافت هدیه ویژه

منایع آموزشی

مجله آقای ذهن برتر

خبرنامه

کتاب

ایبوک

خلاصه کتاب

مجوزهای ما

nody-لوگوی-ثبت-اسناد-1628453673
ENAMADpng.parspng.com_
DigitalPublish
© 2025 صفحه نخست عبدالولی بنددار، آقای ذهن برتر. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت